Η γοητεία του Ινδουισμού είναι ευρέως φάσματος = υπάρχουν κολακείες για κάθε χάρισμα και απευθύνεται σε κάθε αδυναμία, αλλά ιδιαίτερα στην υπερηφάνεια. Κόλαση ήταν τελικά μόνο μια προσωρινή κατάσταση της ψυχής, που είχε έρθει από το δικό μας κακό κάρμα (πράξεις του παρελθόντος) σε αυτό ή μια προηγούμενη ζωή. Και, φυσικά, μια προσωρινή εκδήλωση αυτή θα μπορούσε να έχει αιώνια αποτελέσματα. Ήταν κληρονομιά μου, και καμία πράξη τη θέλησή μου ποτέ να ακυρώσει αυτή την ένδοξη συμπέρασμα. Ήμουν θεα. Ήμουν ο Θεός: ". Η αιώνια ονειροπόλος, όνειρα πεπερασμένο όνειρα"
Όσον αφορά το πρόβλημα του πόνου, η ινδουιστική φιλοσοφία γνωστή ως Βεδάντα (Vedanta) έχει μια πολύ κομψή φιλοσοφικό σύστημα για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση. Με λίγα λόγια, ο πόνος είναι μάγια ή ψευδαίσθηση. Υπάρχει πραγματική υπόσταση - και ακόμη περισσότερο, ο οπαδός της Αντβάιτα Vedanta μπορεί να ισχυριστεί ότι το αποδείξει!
Σε μια άλλη περιοχή, ο Ινδουισμός έκκληση σε πολύ αξιόπιστες λάθος να υποθέσουμε ότι ο άνθρωπος είναι τελειοποιήσιμος: μέσω της εκπαίδευσης (με τη δική τους ορολογία, το σύστημα γκουρού) και μέσω της «εξέλιξης» (η σταθερή προοδευτική πνευματική ανάπτυξη του ανθρώπου). Επίσης δημιουργήθηκε ένα επιχείρημα από την άποψη της πολιτιστικής σχετικότητας • έχει πλέον προσλάβει τέτοιο σεβασμό που είναι πραγματική αμαρτία (για όσους δεν πιστεύουν στην αμαρτία) στις διαφορές του κάθε είδους σχετικότητας. Τι θα ήταν πιο λογικό, λένε, από διαφορετικά έθνη και τους λαούς με διαφορετικό τρόπο τη λατρεία του Θεού; Ο Θεός είναι ο Θεός, στη συνέχεια, και την ποικιλομορφία στους τρόπους λατρείας συμβάλλει στη γενική θρησκευτική «εμπλουτισμό».
Αλλά ίσως το πιο συναρπαστικό γενικά αξιοθέατο είναι ρεαλισμός. Το σύνολο του λατρευτικού οικοδομήματος ινδουιστές που υποστηρίζονται από τις πρακτικές θρησκευτικές οδηγίες που δίνονται στον μαθητή από τον γκουρού του. Με αυτές τις πρακτικές ο μαθητής καλείται να ελέγξει τη φιλοσοφία με τη δική του εμπειρία. Τίποτα δεν πρέπει να γίνει αποδεκτή από την πίστη. Και σε αντίθεση με τους απλούς αντιλήψεις, δεν υπάρχουν μυστήρια - απλά ένα τεράστιο ποσό από το εσωτερικό του - έτσι δεν υπάρχει απλά καμία ανάγκη για πίστη. Λένε: "Δοκιμάστε το και δείτε αν αυτό δουλεύει." Αυτή η πραγματιστική προσέγγιση είναι μεγάλος ο πειρασμός για το δυτικό μυαλό. Φαίνεται τόσο "επιστημονικά". Αλλά σχεδόν κάθε μαθητής εντάσσεται σε ένα είδος ρεαλιστικής απάτης: για παράδειγμα, αν η πρακτική λειτουργεί (και πράγματι εργάζονται), πιστεύει ότι το σύστημα είναι αλήθεια, και ως εκ τούτου, είναι ανεπιφύλακτη καλό. Αλλά φυσικά, αυτό δεν είναι το επόμενο. Το μόνο που πραγματικά μπορώ να πω είναι το εξής: αν εργάζονται, τότε το έργο. Αλλά αν χάσουμε αυτό το σημείο, εύκολα να καταλάβει, πώς μια μικρή ψυχική εμπειρία που ενεργεί με μεγάλη πειθώ για να φτωχός φοιτητής.
Αυτό με φέρνει στο τελευταίο καλόπιασμα σας αναφέρω, τα οποία είναι οι "πνευματικές εμπειρίες." Αυτά είναι πνευματική ή δαιμονική προέλευση. Αλλά ποιος από τους επαγγελματίες που δεν έχει κανένα τρόπο να διακρίνουν ψευδαίσθηση από την γνήσια πνευματική εμπειρία; Δεν έχουν κανένα σημείο αναφοράς. Αλλά μην νομίζετε ότι αυτό που βλέπουμε, ακούμε, όσφρηση και την αφή σε αυτές τις εμπειρίες είναι το αποτέλεσμα απλής διανοητικής εκτροπής. Δεν είναι. Είναι αυτό το (ρωσικά) Ορθόδοξη παράδοση καλεί prelest (σφάλμα). Πρόκειται για μια σημαντική λέξη, επειδή αναφέρεται στην ακριβή κατάσταση ενός προσώπου που έχει Hindu "πνευματικές εμπειρίες." Δεν υπάρχει ακριβές αντίστοιχο της λέξης «prelest» στο λεξικό Αγγλικά Καλύπτει όλο το φάσμα των ψευδών πνευματικών εμπειριών:.. Από την απλή ψευδαίσθηση και την εξαπάτηση μέχρι την πραγματική κατοχή από ένα δαίμονα Σε κάθε περίπτωση τα πλαστά γίνεται αντιληπτή ως γνήσια και τη συνολική αποτέλεσμα είναι μια ταχεία ανάπτυξη της υπερηφάνειας. Μια ζεστή, άνετη αίσθηση εξαιρετικής σημασίας σταθεροποιεί το άτομο κατά λάθος, και αυτό αποζημιώνει για όλη την πειθαρχία και τις προσπάθειες.
Στην πρώτη επιστολή του, ο Άγιος Ιωάννης προειδοποιεί τους πρώτους Χριστιανούς: «Αγαπητοί, μην πιστεύετε σε κάθε πνεύμα, αλλά δοκιμάζετε τα πνεύματα αν είναι από τον Θεό ...» (Α 'Ιωάν. 4: 1)
Ο άγιος Γρηγόριος ο Σιναΐτης ήταν προσεκτικός για να καθοδηγήσει τους μοναχούς σχετικά με τους κινδύνους αυτών των εμπειριών: «'' Όλα γύρω, γύρω από αρχάριους και ισχυρογνώμων, οι δαίμονες έχουν την τάση να διαδώσει τα δίχτυα των σκέψεων και ολέθρια φαντασιώσεις και να προετοιμαστούν τάφρους για την καταστροφή τους .. . '' Ένας μοναχός τον ρώτησε: «Τι πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος όταν ο δαίμονας παίρνει τη μορφή ενός αγγέλου του φωτός; '' 'Σε αυτή την περίπτωση ένας άνθρωπος χρειάζεται μεγάλη δύναμη διακρίσεων να διακρίνει σωστά ανάμεσα στο καλό και το κακό. Επομένως απερισκεψία σας, όχι τόσο γρήγορα παρασυρθεί από αυτό που βλέπετε, αλλά να έχετε βαρύτητα και πάντα δοκιμάζοντας προσεκτικά, να αποδεχθεί το καλό και απορρίψτε το κακό. Θα Πρέπει πάντα να προσπαθείτε και κριτική, και μόνο τότε σκεφτείτε ξέρετε ότι τα έργα της χάρης είναι προφανείς, και ο δαίμονας, παρά τους μετασχηματισμούς, δεν μπορούμε να τα παράγουν:. δηλαδή, πραότητα, φιλικότητα, ταπεινότητα, το μίσος του κόσμου, έκοψαν τα πάθη . και τις σαρκικές επιθυμίες - τα οποία είναι τα αποτελέσματα της χάριτος Τα έργα των δαιμόνων είναι: υπερηφάνεια, αλαζονεία, τον εκφοβισμό και όλα τα κακά Από αυτά τα αποτελέσματα θα γίνουν ορατά όταν το φως που λάμπει στην καρδιά σου είναι από το Θεό ή το Σατανά Μαρούλι, όπως η μουστάρδα,.. και το ξύδι σε χρώμα όπως το κρασί • αλλά όταν μπορείτε να βιώσετε την διακρίνει ουρανίσκο και να αποσαφηνίσει τη διαφορά μεταξύ τους. Με τον ίδιο τρόπο την ψυχή, αν διακρίσεις μπορεί να διακρίνει τη γεύση του νου χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος από τις φαντασιώσεις και τις αυταπάτες του σατανά. "
Η λανθασμένη ή υπερήφανος πνευματικός υποψήφιος είναι πιο ευάλωτη σε λάθη. Και η επιτυχία και η αντοχή του Ινδουισμού, εξαρτώνται πάρα πολύ από αυτή την ψεύτικη μυστικισμό. Αυτό που είναι ιδιαίτερα ελκυστικά για τους νέους χρήστες ναρκωτικών, που έχουν ήδη δρομολογηθεί σε τέτοιες εμπειρίες. Τα τελευταία χρόνια έχουν δει την άνθηση και τον πολλαπλασιασμό του Σουάμι. Είδαν την ευκαιρία για τη δόξα και την ευημερία σε αυτή την έτοιμη αγορά. Και έπιασαν.
Και αν μπορείτε, αυτό το κάρφωμα στην καρδιά πριν από την υποβολή εκθέσεων όνομά του. Ο εχθρός είναι ο Ιουδαϊσμός, ο πόλεμος και ο πόλεμος είναι δόγμα.
Όταν οι ιεραπόστολοι Βεδάντα (Vedanta κοινωνίες) σε αυτή τη χώρα (Αμερική) γύρω από το γύρισμα του αιώνα, οι πρώτες προσπάθειες κατευθύνθηκαν για να υποστηρίξει ότι δεν υπήρχε πραγματική διαφορά μεταξύ του Ινδουισμού και του Χριστιανισμού. Όχι μόνο δεν υπήρξε σύγκρουση, αλλά καλός Χριστιανός θα γίνω καλύτερος Χριστιανός με τη μελέτη και την άσκηση της Vedanta • θα καταλάβετε το αληθινό Χριστιανισμό.
Αυτό το είδος της παγίδας έπιασε πολλούς ειλικρινείς, αλλά άστοχες Χριστιανοί. Η αρχική ώθηση ήταν ενάντια σε εκείνους που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν «αιρετικά» δόγματα υπέρ μιας θρησκείας που ονομάζεται ως "επιστημονική", που βασίζεται σε μια συγκριτική μελέτη όλων των θρησκειών. Η κύρια έμφαση ήταν πάντα σχετικά με αυτό: δεν υπάρχει καμία διαφορά. Όλα είναι ένα. Όλες οι διαφορές είναι στην επιφάνεια • είναι εμφανείς ή συγγενή, όχι πραγματικές. Όλα αυτά είναι προφανές από τις δημοσιευμένες διαλέξεις που δόθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1900. Σήμερα βρισκόμαστε σε μεγάλο κίνδυνο, επειδή η προσπάθεια αυτή ήταν τόσο μεγάλη επιτυχία.
Όσον αφορά το πρόβλημα του πόνου, η ινδουιστική φιλοσοφία γνωστή ως Βεδάντα (Vedanta) έχει μια πολύ κομψή φιλοσοφικό σύστημα για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση. Με λίγα λόγια, ο πόνος είναι μάγια ή ψευδαίσθηση. Υπάρχει πραγματική υπόσταση - και ακόμη περισσότερο, ο οπαδός της Αντβάιτα Vedanta μπορεί να ισχυριστεί ότι το αποδείξει!
Σε μια άλλη περιοχή, ο Ινδουισμός έκκληση σε πολύ αξιόπιστες λάθος να υποθέσουμε ότι ο άνθρωπος είναι τελειοποιήσιμος: μέσω της εκπαίδευσης (με τη δική τους ορολογία, το σύστημα γκουρού) και μέσω της «εξέλιξης» (η σταθερή προοδευτική πνευματική ανάπτυξη του ανθρώπου). Επίσης δημιουργήθηκε ένα επιχείρημα από την άποψη της πολιτιστικής σχετικότητας • έχει πλέον προσλάβει τέτοιο σεβασμό που είναι πραγματική αμαρτία (για όσους δεν πιστεύουν στην αμαρτία) στις διαφορές του κάθε είδους σχετικότητας. Τι θα ήταν πιο λογικό, λένε, από διαφορετικά έθνη και τους λαούς με διαφορετικό τρόπο τη λατρεία του Θεού; Ο Θεός είναι ο Θεός, στη συνέχεια, και την ποικιλομορφία στους τρόπους λατρείας συμβάλλει στη γενική θρησκευτική «εμπλουτισμό».
Αλλά ίσως το πιο συναρπαστικό γενικά αξιοθέατο είναι ρεαλισμός. Το σύνολο του λατρευτικού οικοδομήματος ινδουιστές που υποστηρίζονται από τις πρακτικές θρησκευτικές οδηγίες που δίνονται στον μαθητή από τον γκουρού του. Με αυτές τις πρακτικές ο μαθητής καλείται να ελέγξει τη φιλοσοφία με τη δική του εμπειρία. Τίποτα δεν πρέπει να γίνει αποδεκτή από την πίστη. Και σε αντίθεση με τους απλούς αντιλήψεις, δεν υπάρχουν μυστήρια - απλά ένα τεράστιο ποσό από το εσωτερικό του - έτσι δεν υπάρχει απλά καμία ανάγκη για πίστη. Λένε: "Δοκιμάστε το και δείτε αν αυτό δουλεύει." Αυτή η πραγματιστική προσέγγιση είναι μεγάλος ο πειρασμός για το δυτικό μυαλό. Φαίνεται τόσο "επιστημονικά". Αλλά σχεδόν κάθε μαθητής εντάσσεται σε ένα είδος ρεαλιστικής απάτης: για παράδειγμα, αν η πρακτική λειτουργεί (και πράγματι εργάζονται), πιστεύει ότι το σύστημα είναι αλήθεια, και ως εκ τούτου, είναι ανεπιφύλακτη καλό. Αλλά φυσικά, αυτό δεν είναι το επόμενο. Το μόνο που πραγματικά μπορώ να πω είναι το εξής: αν εργάζονται, τότε το έργο. Αλλά αν χάσουμε αυτό το σημείο, εύκολα να καταλάβει, πώς μια μικρή ψυχική εμπειρία που ενεργεί με μεγάλη πειθώ για να φτωχός φοιτητής.
Αυτό με φέρνει στο τελευταίο καλόπιασμα σας αναφέρω, τα οποία είναι οι "πνευματικές εμπειρίες." Αυτά είναι πνευματική ή δαιμονική προέλευση. Αλλά ποιος από τους επαγγελματίες που δεν έχει κανένα τρόπο να διακρίνουν ψευδαίσθηση από την γνήσια πνευματική εμπειρία; Δεν έχουν κανένα σημείο αναφοράς. Αλλά μην νομίζετε ότι αυτό που βλέπουμε, ακούμε, όσφρηση και την αφή σε αυτές τις εμπειρίες είναι το αποτέλεσμα απλής διανοητικής εκτροπής. Δεν είναι. Είναι αυτό το (ρωσικά) Ορθόδοξη παράδοση καλεί prelest (σφάλμα). Πρόκειται για μια σημαντική λέξη, επειδή αναφέρεται στην ακριβή κατάσταση ενός προσώπου που έχει Hindu "πνευματικές εμπειρίες." Δεν υπάρχει ακριβές αντίστοιχο της λέξης «prelest» στο λεξικό Αγγλικά Καλύπτει όλο το φάσμα των ψευδών πνευματικών εμπειριών:.. Από την απλή ψευδαίσθηση και την εξαπάτηση μέχρι την πραγματική κατοχή από ένα δαίμονα Σε κάθε περίπτωση τα πλαστά γίνεται αντιληπτή ως γνήσια και τη συνολική αποτέλεσμα είναι μια ταχεία ανάπτυξη της υπερηφάνειας. Μια ζεστή, άνετη αίσθηση εξαιρετικής σημασίας σταθεροποιεί το άτομο κατά λάθος, και αυτό αποζημιώνει για όλη την πειθαρχία και τις προσπάθειες.
Στην πρώτη επιστολή του, ο Άγιος Ιωάννης προειδοποιεί τους πρώτους Χριστιανούς: «Αγαπητοί, μην πιστεύετε σε κάθε πνεύμα, αλλά δοκιμάζετε τα πνεύματα αν είναι από τον Θεό ...» (Α 'Ιωάν. 4: 1)
Ο άγιος Γρηγόριος ο Σιναΐτης ήταν προσεκτικός για να καθοδηγήσει τους μοναχούς σχετικά με τους κινδύνους αυτών των εμπειριών: «'' Όλα γύρω, γύρω από αρχάριους και ισχυρογνώμων, οι δαίμονες έχουν την τάση να διαδώσει τα δίχτυα των σκέψεων και ολέθρια φαντασιώσεις και να προετοιμαστούν τάφρους για την καταστροφή τους .. . '' Ένας μοναχός τον ρώτησε: «Τι πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος όταν ο δαίμονας παίρνει τη μορφή ενός αγγέλου του φωτός; '' 'Σε αυτή την περίπτωση ένας άνθρωπος χρειάζεται μεγάλη δύναμη διακρίσεων να διακρίνει σωστά ανάμεσα στο καλό και το κακό. Επομένως απερισκεψία σας, όχι τόσο γρήγορα παρασυρθεί από αυτό που βλέπετε, αλλά να έχετε βαρύτητα και πάντα δοκιμάζοντας προσεκτικά, να αποδεχθεί το καλό και απορρίψτε το κακό. Θα Πρέπει πάντα να προσπαθείτε και κριτική, και μόνο τότε σκεφτείτε ξέρετε ότι τα έργα της χάρης είναι προφανείς, και ο δαίμονας, παρά τους μετασχηματισμούς, δεν μπορούμε να τα παράγουν:. δηλαδή, πραότητα, φιλικότητα, ταπεινότητα, το μίσος του κόσμου, έκοψαν τα πάθη . και τις σαρκικές επιθυμίες - τα οποία είναι τα αποτελέσματα της χάριτος Τα έργα των δαιμόνων είναι: υπερηφάνεια, αλαζονεία, τον εκφοβισμό και όλα τα κακά Από αυτά τα αποτελέσματα θα γίνουν ορατά όταν το φως που λάμπει στην καρδιά σου είναι από το Θεό ή το Σατανά Μαρούλι, όπως η μουστάρδα,.. και το ξύδι σε χρώμα όπως το κρασί • αλλά όταν μπορείτε να βιώσετε την διακρίνει ουρανίσκο και να αποσαφηνίσει τη διαφορά μεταξύ τους. Με τον ίδιο τρόπο την ψυχή, αν διακρίσεις μπορεί να διακρίνει τη γεύση του νου χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος από τις φαντασιώσεις και τις αυταπάτες του σατανά. "
Η λανθασμένη ή υπερήφανος πνευματικός υποψήφιος είναι πιο ευάλωτη σε λάθη. Και η επιτυχία και η αντοχή του Ινδουισμού, εξαρτώνται πάρα πολύ από αυτή την ψεύτικη μυστικισμό. Αυτό που είναι ιδιαίτερα ελκυστικά για τους νέους χρήστες ναρκωτικών, που έχουν ήδη δρομολογηθεί σε τέτοιες εμπειρίες. Τα τελευταία χρόνια έχουν δει την άνθηση και τον πολλαπλασιασμό του Σουάμι. Είδαν την ευκαιρία για τη δόξα και την ευημερία σε αυτή την έτοιμη αγορά. Και έπιασαν.
Και αν μπορείτε, αυτό το κάρφωμα στην καρδιά πριν από την υποβολή εκθέσεων όνομά του. Ο εχθρός είναι ο Ιουδαϊσμός, ο πόλεμος και ο πόλεμος είναι δόγμα.
Όταν οι ιεραπόστολοι Βεδάντα (Vedanta κοινωνίες) σε αυτή τη χώρα (Αμερική) γύρω από το γύρισμα του αιώνα, οι πρώτες προσπάθειες κατευθύνθηκαν για να υποστηρίξει ότι δεν υπήρχε πραγματική διαφορά μεταξύ του Ινδουισμού και του Χριστιανισμού. Όχι μόνο δεν υπήρξε σύγκρουση, αλλά καλός Χριστιανός θα γίνω καλύτερος Χριστιανός με τη μελέτη και την άσκηση της Vedanta • θα καταλάβετε το αληθινό Χριστιανισμό.
Αυτό το είδος της παγίδας έπιασε πολλούς ειλικρινείς, αλλά άστοχες Χριστιανοί. Η αρχική ώθηση ήταν ενάντια σε εκείνους που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν «αιρετικά» δόγματα υπέρ μιας θρησκείας που ονομάζεται ως "επιστημονική", που βασίζεται σε μια συγκριτική μελέτη όλων των θρησκειών. Η κύρια έμφαση ήταν πάντα σχετικά με αυτό: δεν υπάρχει καμία διαφορά. Όλα είναι ένα. Όλες οι διαφορές είναι στην επιφάνεια • είναι εμφανείς ή συγγενή, όχι πραγματικές. Όλα αυτά είναι προφανές από τις δημοσιευμένες διαλέξεις που δόθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1900. Σήμερα βρισκόμαστε σε μεγάλο κίνδυνο, επειδή η προσπάθεια αυτή ήταν τόσο μεγάλη επιτυχία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου